Herkese slm kzlar. Panik atak-anksiyete hastasıyım. İlaç kullanmıyorum kendimi günlük hayatta yönetebiliyorum şükür. Ama arabamız var kullanamıyorum. Ehliyetim de yok ama çocuktan sonra çok daha fazla lazım oluyo artık otomatik de olsa ehliyet almak istiyorum. Ama trafikte çok geriliyorum hele ki istanbul trafiği çok karışık çok zor her türlü insan var. Yapabilir miyim ehliyete yazılsam mı bilmiyorum. Benim gibi panik atak anksiyete hastası olup araba kullanabilen var mı? Bazen deniyorum vitesli araçta beynim uyuşuyo bazen de otomatiği yapabilirim belki gözümde mi büyütüyorum acaba diyorum. Lütfen sadece benim gibi olanlar yazsın🙏🏻