Ssesen erken doğduğu için solunum problemi vardı o yüzden. Bir doktorumuz 2 gün sonra yatışa gerek yok aslında dese de diğer doktorumuz önlem amaçlı birkaç gün daha hastanede kalmasının daha uygun olduğunu söyledi. Bize de yakın bir hastane olunca süt gönderdim 1 hafta sonrasında kavuştuk. Önemli olan sağlıklı şekilde kollarımda olmasıydı o yüzden çıkarken bile hastaneden sürekli şuan bir şeyi yok değil mi emin misiniz, nefes alıp vermekte sorun yaşamaz değil mi, uykusunda falan bir şey olmaz değil mi diye sürekli sorup durdum. Şükürler olsun ki yanımda. Çok geçmiş olsun