tekbasimabakiyorum Anneler selam, kızım 15 aylık. Sürekli bıdı bıdı konuşuyor, bir şeyler anlatıyor, hiç susmuyor. Biz anlamıyoruz, o ayrı 🤣🤣 herkes 18 aylıkken konuşmaya başlıyor bebekler diyor. Bu konuşma süreci böyle mi başliyor? Heyecanlanabilir miyiz?
Berilsmom13 tekbasimabakiyorum evet benimkide öyleydi 18 aylık basit ikili cümleler başladı sonra ya hak dedi bi başladı daha susturamıyoruz 😂😂
Berraa_54 tekbasimabakiyorum benim kızım da 14 aylık bir görsennn hem bidi bidi konuşur hem de el hareketi ve mimik yapar ben de konuşmasını dört gözle bekliyorum
aslananne27 tekbasimabakiyorum 2 yaşındaki oğlum çoktandır öyle sürekli gevelıyor bıdı bıdı ama hala konuşmuyor 🫣
Dfncgdm2022 Berilsmom13 aynı benım kızım 😂😂😂2.5 yasında ve bana anne bana kafayı yedırtceksın dıyor 😂😂😂buyuk adam gıbı sureklı sohbet halındeyız
Hevimm Benimde kızım 18 aylık bıdı bıdı anlatıyor sonra anne anne diyor sanki onu anlamadığımı anlıyor gibi başlıyor elleriyle anlatmaya
Meri-Mel tekbasimabakiyorum 7. Ayından beri bisiler konuşuyor 15 kelime dışında anlamlı kelimesi yok 18 ay 16 günlük akıcı konuşması yok diyeceklerim bu kadar 🙂
Mom098 tekbasimabakiyorum evet öyle Başlıyor 😁 20,5 aylık 3 kelimeli cümleler kuruyor Dün 5-6 tane şarkı biliyorken bugün 1 tane daha eklenmiş 7 olmuş 😁 Her kelimeyi net bir şekilde söylüyor bebek dili de yok 😁 çok zor şeyler biraz farklı çıkıyor ama bıcır bıcır 😁
nazlii1_ tekbasimabakiyorum bizimki de herseye duu duu diye eliyle gösterir anni der bazen çığlıklar atar çok tatlı zamanlar ya
Ccyyln tekbasimabakiyorum evet öyle başlıyor şimdi heyecanlanın ilerde post açarsınız hiç susmuyor diye 😂 tecrübeyle sabit
Zeliff tekbasimabakiyorum o aylarda başlıyorlar genelde anlamsız şeyleri anlatmaya çalışmaya☺️ kızım birde biz dediğini anlamıyoruz diye sinirlenirdi o hali geldi aklıma 😂 iki buçuk yaşından sonra anlayabildiğimiz şekilde konuşmaya başladı asla susmuyor. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar soruyor bazen tıkanıp kalıyorum bilmiyorum öğrenince söylerim sanada diyorum. Yine soruyor neden bilmiyorsun anne😅
selimhankerem tekbasimabakiyorum benim oğlum çok güzel konuşur ama ifade edemediği cümlelerde de mimikler el kol hareketleri ile anlatır,🤭
Sedagny tekbasimabakiyorum resmen benim oğlumu anlattınız Şuan o günlere döndümmm 🙃 bıdı bıdı konuşurdu hiç susmazdı meğer bizlerden çevresinden duyduğu kelimeleri kaydediyormuş ve söylemeye çalışıyormuş 18-19 ay gibi netleşti hatta yavaş yavaş bence de heyecanlanın çok güzel bir döneme giriyorsunuuuz 🧸🫶🏻✨