oğlum 15 aylık cumartesinden beri ishal.pazar günü 15 kere kaka yaptı doktora götürdüm rotadan şüphenildi kaka testi yapıldı tertemiz çıktı(rota aşısını çoktan olduk).doktor dişlerden kaynaklı dedi. nerdeyse hiçbirşey yemiyor yediğinide 2-3 lokmadan sonrasını yemiyor ağzından geri çıkarıyor.muz en sevdiği şeydi yediremiyorum.sürekli emiyor ve aşırı huysuz mızmız.günde en az 5 kere kaka değiştiriyoruz