delirmeceler EypMom annem geçen sene yiğenime almıştı 400 tlye şuan yanlış bilmiyorsam 1800 civarı seven çocuk seviyor ama kişiye göre değişir plastik olduğu için ben sevmemiştim yiğenimde 1 kere bindi arabayada sığmıyor
utkummm EypMom gecen sene arkadasim hepsi buradadan almisti ben siparis edivermistim 525 tl ye indirimdeydi de simdi o siparis ettigime girdim baktimda 1800 olmus ne kadar cok artmis🫣
delirmeceler EypMom uçmuş geçen denk geldiğimde görmüştüm şimdi dahada pahalanmış olabilir hatta internet dışı 200-300 daha koyun daha fazladır
Mrt06 EypMom ama dıkkat edin kullanmadan almayın bızimki çok ıyı kullanımı hafif doğum gününde bırı farklı bır marka yıne aynı model hedıye almış o kadar zor sürülüyorki dönmüyor felan
2cocuklumom EypMom grsi bende var 800 tl ye satıyorum hediye gelmişti evde benzeri var diye kullanmadım bile duruyor baktım netten 2000 sıfırı
Azizbebek EypMom biz kullanıyoruz 700 TL ye almisdik oğlum çok seviyor desenini sever diye almisdim ama daha kaliteli arkasına yaslanacak bisikletler var
Sdfky EypMom bende bunlardan düşünüyorum ama ne kadar kullanışlı emin olamıyorum. Kaldırıp indirmesi asansörsüz binada biraz sıkıntı olabilir benim açımdan.