Fatiss canım bende düşük yapmıştım. 3 aylıkken bebeğim karnımda maalesef vefat etmisti. Bana doktorumun söylediği en önemli şey verdiğim ilaçları mutlaka düzenli kullan. Sanırım antibiyotikti
Oranın iltihap vs bir şey olmamısı ileride hamile kalabilmen için mühim. Dikkat et güzelce doktor tavsiyelerine uy. Ben 6 ay bekledim. Şimdi çok şükür bir bebegim var.