Kadiminannesi58 üst 4 disimiz çürük gece beslenmesi demir damlası dediler gitmediğimiz özel devlet üniversitesi hastanesi kalmadı biberon çürüğü diye geçiyormuş. 2.5 yaşında şuan oğlum oteller hemen uyuyalım kanala tedavisi+kaplama yapalım dediler, tıpa gittik orada 3 yaş öncesine uyutmaya asla olumlu bakmadilar dolgu yapalım dediler uyanıkken çok zor olur ellerini kolunu tutmamız gerekecek diye suanlik ağrıyana kadar bekleme kararı aldık. Gidebildiği yere kadar bu şekilde gitsin diye. Çekmiyolar dışı çürüdü diye çünkü damak yapısını etkiliyormjs ağzında dis olmaması en son ihtimal apse yaparsa öyle çekeriz dediler o da en son çare