Kızım 30 aylık .bugün tuvalet eğitiminde birinci gunumuzdu.hic tuvalete yapmadı.15 kere altına kaçırdı . yaptıktan sonra söyledi hep. Üç dört kere çiş diye söyledi gittik ama tuttu yapmadı.acaba hazır mı değil .nasıl yol izlemeliyim .tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz