Arkadaşlar sanırım dişten uyuyamıyor bebeğim çok yakınıyor, elleri devamlı ağzında, kulaklarını saçlarını çekiştiriyor.. uykusu var devamlı burnunu sürtüyor ama uykuya geçemiyor. Meme de uyurdu mememde duramıyor ağlıyor, kucağımda uyutayım diye uğraşıyorum kollarım kopuyor o da çok kasıyor kendini uyutmam tam bi işkence oluyor ağlamaları eşliğinde.
Uyusada zaten 20 dk 30 dk anca
Tetagil kullanıyorum günde 3
Çok ağlarsa bir çay kaşığı calpol veriyorum
Birde anne sütünü dondurup veriyorum onu çok seviyor
Bide parmaklarımla masaj yapıyorum
Ama yinede çok huzursuz
4 ay 4 günlüğüz
Başka önerileriniz var mı? Ne yapabilirim?