ladymoms_ Kızlar gecen gün gitmiştim normal gebelik kontrolüne çok şükür çocuk iyi tahlilde istediler ama anlamıyorum bidaki randevu 2 hafta sonra anlayan varsa bakabilirim merak ediyorum inşallah bişey yoktur
eraysen ladymoms_ enfeksiyon görünüyor idrar yolu enfeksiyonu idrar yaparken yanma veya sık idrar yapma gibi şikayetiniz var mı hamile iseniz çok uzatmadan en yakın zamanda da kontrole gitmenizde fayda var 2 hafta baya uzun yarın gitseniz daha iyi
aysegul_my ladymoms_ eritrosit kan pıhtısı degeriymiş google oyle dio kaç haftalik hamilesin kan sulandirici kullaanman gerekebilir bide idrarinda protein yüksek cikmiş sanki
ladymoms_ aysegul_my kız googleye sormaya korkuyorum burda illa hemşire doktor anlayan vardır diye attım buraya
ladymoms_ eraysen teşekkür ederim yorumlarınız için sık idarara cikiyorum enfeksiyon mu varmış. Ordaki doktor bişey görürsem aricaz gelirsin dedi aramadı yada aricakmi napcak bilmiom 2. Gebeliğim bide ya of ilk kizimdada vardı enfeksiyon bu yüzden erken doğum oldu
ladymoms_ aysegul_my protein yüksek ne demek yani buna göre bana ilaç mı vercekleer daha önce hiç kan sulandırıcı yazmamışlar di eşime söyledim şimdi gidelim diyor
eraysen ladymoms_ enfeksiyon gibi duruyor birde arkadaşların dediği gibi protein kaçağı görünüyor gebelik şekeriniz var mıydı ondan kaynaklı olabilir enfeksiyon kaynaklı da olabilir
1sirinannesi ladymoms_ Sanırım idrarınızda protein kaçağı var, çok yüksek değil ama yine de doktor kontrol edebilir ilaçla.
ladymoms_ 1sirinannesi protein kaçağı ne demek acaba yani çocuğuma zarar verebilcek biseymi protein kaçağı varsa bende vücudumda herhangi bir ağrı sızı yada halsizlik oyle biseyemi yol açmış dmeektir ay iyiki buraya atmışım randevu aldık yarın doktora gidicez inşallah çok saolun yorum için teşekkürler 😍🥰
ladymoms_ eraysen aşkım bilmiyorum ki şekerim yoktuki hiç olsa söylerlerdi ilaç olarak B12 damla decavit gyfreon magnezyum kullaniyorum bu kadar
ladymoms_ Ecekus_mom tansiyon arada düşüyor yada ben öyle hissediyorum ama doktor kontrolünde normal gözüküyor