Selamlar herkese kızım bugün 4.ayina girdi tabiri caizse 4 aydır anamı ağlattıriyor doğduğundan beri gaz kolik ağlama yani bu 4 ay nasıl gecti anlamadım surekli ama surekli agliyor huy edinmis gibi artık yani kendini ifade bicimi bu bence. Ama cok yoruldum 3.5 yasinda ki oglumda acayip inatci kime dert yansam bugunlerde gecer diyor sanki gecmeyen gün var bizde biliyoruz ama anlatalim ki care bulalim demi. Çocuğu boyle olan var mi napiyorsunuz sizler nasil geciyor