evahll neslihanada kendi dönüp rahat ettiği biçimde yatıyor ama eğer dönmüyorsa hala asla yan yatıramazsın😀
Egenin_pamugu yan yatırdım o aylarda sonradan dönmeye başlıyor zaten istesende yan yatıramazsın hem kusursa falan yan yatırmak daha iyi