Kızlar onerebileceginiz bı doktor var mı yada Avrupa yakasında başka önericeginiz doktor da olabilir adet duzensizligim ve sürekli kanamam kasik ağrım oluyor düzgün bı doktor bulamadım bide fobim var korkuyorm muayene olmaya 4 yaşında kızım 4 yılda 3 kere gittim jinokologa zor gidiyorm zaten korkusu olanlar beni anlicak istemsizce gidince karnım agriyo elim ayağım titriyo neyse en son gittiğim neden olduğunu bile söylemedi arer acele muayene etti fitil verdi yolladı inanılmaz soğuk ağzından cimbizla laf alınan doktordu