papyon34 kader1206 Bende yeni doğum yaptım 17 gün oldu ne kadar beklemek gerekir acaba? Süte etki eder diye yapmıyorum
papyon34 kader1206 Gebelikten önce kaşlarımı açıyordum. Yüze de aydınlık yumuşaklık katıyor malum. Psikolojik olarak da iyi gelecek ama insan korkuyor bebeğime zararı olur mu diye 😕
Emirin_Annesi51 papyon34 yüzdeki. Tüylere de kullanılıyor mu hangi marka kullanıyorsunuz ben hiç. Duymadımda denemek istiyorum
kader1206 Emirin_Annesi51 vivet sesü markalarını kullanıyorum sadece yüzüme uyguluyorum Max 3 4 dakika bırakıyorum ondan sonra yıkıyorum fazla yakar yüzünüzü bilginize
papyon34 Emirin_Annesi51 Vivet sesu kullanıyorum aynı şekilde. Yüze ve kaşa kaş için bir iki dk arası yüz için daha fazla