[silindi] Kızlar bayram için bebeklerinize kıyafet neler aldınız ? Kumaşı rahat keten müslin vs şeyler arıyorum Kız bebeğim için . Bana öneride de bulunmuş olursunuz . 🫶 Teşekkürler
TugceArslan [silindi] ciğiti öneriyorum kesinlikle. Oğluma müslin alt üst, kızıma da aynı renkte müslin elbise aldım. Çok rahatlar tavsiye ederim🙏🏼
Lolik [silindi] bu bayram özel bir şey almayacağım . Yaz için alışveriş yaptım daha giymediği takımları var onlardan giydireceğim hepsi yani zaten 😄
delirmeceler [silindi] bayramlık niyetine değil ama tatil için 2 tane ek olarak elbise aldım trendyoldan kızıma babystoQ den çok cici güzeldi
papatyakizim Yaa nasıl bişey alicami bilmiyorm uzun mu kısa mi alsam buyuk benim kızım 4 yaşında ama hava belli olmuyo
[silindi] papatyakizim hava sıcak yaa artık İstanbul taraflarındaysanız , ama yine de bayramın ikinci günü mutlaka yağmur yağıyor kurban zamanı .
livanurvealpinannesi61 papatyakizim ben kızıma iki türlü aldım geçen bayram. Yağmur yağdı uzun kol giydi. Kısa kollu alıp üzerine cekette giyebilir
[silindi] Lolik biz de daha yazlık alışveriş yapamadık hava bi sıcak bi soğuk gitti . Bayramdan sonraya erteledik 🌸
kimbumadam [silindi] Yaa lcw uygulamasında sürekli yeni hesap açıp %25 kullanıyordum. Bunu kuponsuz ürünlerde kaldırmışlar Yeni ürünleri indirimsiz alabiliyorum acaba kupon tanımlanır mı zamanla ?
KayraVeAnnesi_06 [silindi] Bende oğlum için müslin bir takım beğendim onu alacağım , henüz sipariş vermedim