Oğlum 4 aylik bugün göz muayenesi olduk önce damla damlayıp 5 defa belli aralıklarla sonra içeri aldılar çocuğu bağladılar gözlerini demir bir şeyle tutturup içine baktılar 20 dk bağıra bağıra ağladı çok pişman oldum sonra böyle bir şey yaptırdigim için gerçekten gerekli miydi dedim kendimi sucladim çocuğumun gözleri kıpkırmızı oldu feci şekilde pişmanlık yaşıyorum kızlar yaptıran var mı göz muayenesi kaç güne geçti kizarikliklar kanlanma oldu mu normal mi sağlıkçılar falan varsa lütfen cevaplayın