Kizlar uzun süredir sağlık sorunlarım var , lenflerim çok bölgede ve fazla, bunun için tomografi cekildi. Sonuç olarak patolojik boyutta lenf nodü saptanmamıştır diyor .
USG yapıldığında ise bir çok büyümüş lenf nodü çıkıyor, ancak tomografide hiç bir lenf nodu ve boyut çıkmadı. Bunu kimse sorduysam cvp alamadım. En fazla verdikleri cvp bişey yoktur, ama tomografide neden hiç lenf nodü cikmadi? Bu konuda bilgisi olan yazar mi lütfen valla kafayı yedim artık
Çok bölgede çok lenf nodü olması kötü bir şey mi ve tomografide neden çıkmadı bunlar kimse bı açıklama yapamiyor