Bakbenanneoldum Benim bebeğim haftaya 6 aylık olacak ama mesela dışardayken hiç birimizle ilgilenmiyor bişi diyince gülmüyor bile. Evde oyun oynarken beraber gülüypr ediyor ama dışarda öyle değil . Neden olabilir?
Kadifemsii Bakbenanneoldum çok farklı insanlar yerler görüyor ondan olabilir birde daha küçük yeni yeni keşfediyor benim büyüğüm değil ama küçük kızım öyle bi süre sonra açılıyor tabi
senay_97 Bakbenanneoldum benim kızım da öyleydi dışarıda bizi hiç takmazdı. düşünmekten deli olmuştum. yaşından sonra iyice her şeyden anlamaya başladı çok açıldı.
Mrt06 Bakbenanneoldum benımkide öyleydi bi süre öyle oldu sonra açıldı dışarıyı yeni keşfediyo ya ilk baş saf gibi bakıyo öyle olabılır sizinde