senay_97 merhaba anneler kızm 20 aylık hiç elimizden tutup bir yere götürmez her bebek yaptığı için bir sorun mu acaba diye düşündüm normal midir? konuştuğu için zaten istediklerini söylüyor acaba o yüzden mi?
hunilimomy senay_97 keske bizimki de götürmese tutup sürükleniyoruz resmen 😀sizinki anlattığı için gerek duymuyordur bizimki henüz tam anlatamadığı için bildiğiniz sürüklüyor
Zumra_Fatma senay_97 ayyy tum bebikler ayni sanirim malesed ki bizde de oyle yaa artik ustumu basimi yirtasim geliyo bi istegi bitmiyor
clover4 senay_97 16 aylık benımkı işaret parmağı bile kullanmıyor. Bence sizin iyi bişi ne isediğini gösteriyor