Yaz geldi dışarısı çok sıcak su an vicco ilk adım ayakkabısı kullanıyoruz ama sıcaklardan pişecek ayakları hem çorap hem ayakkabı..
igor çok duydum ve modellerini de beğendim. Kullanan var mı? Varsa nasıl görüşleriniz nedir?
Birde igor istanbul avrupa yakasında nerede satılıyor online güvenemiyorum ayak numarasından dolayı