Orenda_ ben boneyi saçım topluyken güzelce bağlayıp arkadaki kalan boşluktan saç lastiğini çıkarıp eşit şekilde saçımı dağıtıyorum sıkı olsun oradaki boşluktan saç dağılmasın diye iğneyle sabitliyorum belki tam anlatamadım ama bu şekilde çok iyi oluyor baş ağrısı olmuyor ve büyük kaba bir topuz gibi durmuyor 💐