kelebekmisalii Bayramda tam 30 günlük oluyoruz bayramda da eşim köye gidelim diyor siz kırkı çıkmasını beklediniz mi yarı kırkı çıkınca çıkmaya başladınız mı?
Ssude kelebekmisalii yarı kırkı ne demek bilmiyorum. Ama kızım 20 günlükken annemlere filan gittim ben yani şehir değiştirdim
cinarcinar kelebekmisalii doğduğu günden beri dışarıda bizimkisi öyle 40 falan beklemedim ben Sadece kalabalık ortamlara sokmamaya çalıştım kimseye öptürmedim yakınına yanaştırmadın
kelebekmisalii sdtnrsvn şükür ikimiz de iyiyiz de kalabalığa girmek istemiyorum gelen geçen kucaklamak sevmek isteyecek nazardan korkarım ben kendim için değil de çocuk için
sdtnrsvn kelebekmisalii benim 40 bugün çıktı, bana kalsa ben bayrama dahi gitmem ama eşim çok istediği için gideceğiz
misk-iamber3 kelebekmisalii ben olsam gitmem şahsen. Bende nazardan çok korkarım. Yani büyüklü yere gideceksiniz ve bebek sürekli kucaktan kucağa dolaşacak verseniz bir dert vermeseniz bir dert bence eşinizi ikna edin hiç bulaşmayın derim
kelebekmisalii cinarcinar evde bile kimseye öptürmüyoruz sadece eşim dayanamıyo öpüyo dışarıdan birisi zaten öpemez
ffulya ne kırk ne yarı kırk bekledik her zaman çıktık önemli olan hazır hissetmeniz. ama bayramda gelen giden çok olur bir aylık bebeğimi götürmezdim
kelebekmisalii KuzeyinAnnesi03 baştan konuşucam eşimle ona göre gidelim diye şimdi orda bişey de diyemicem dersem kötü olan ben olucam
kelebekmisalii hellokitty8 bana kalsa evden dışarı çıkmam hele ki bayram zamanı ama şimdi eşimin ailesinin oraya gideceğimiz için ben yanlış anlaşılırım
kelebekmisalii uzumlukekinmom biz evdeyiz bi tek eşimle geçen pazar 1.30 saatliğine dışarı çıktım bide bugün ben eşim kızımız 1 saatliğine çıktık
kelebekmisalii misk-iamber3 bende öyle düşünüyorum da şimdi bişey desem ben gitmek istemiyorum olucam