MutluY_E bir yakinim var karel , o kadar uslu bir bebektiki simdide 4 yasinda ve hala cok uslu , akilli, saygili, efendi resmen bizimle oturur kalkar vakit gecirir ayni bir arkadas gibi sohbet eder hep dua etmistim karele benzesin bebegim diye ama bizimki tam tersi oldu😂 canlari sagolsun .. yazayim dedim ben cok severim o yuzden karel ismini💗