Merhaba hanımlar 11 aylık oglum var ilk dogdugu zamanlar kolikti baya aglamalari gazı falan çok oluyordu doktorumuz zamanla geçicek dedi tam kolikligimiz bitti simdi de hiçbir şekilde durmuyor yani tabiki çocuk durmaz merak ediyor biliyorum hatta her çocuk farklıdir onuda biliyorum ama bazen gercekten çok yorucu oluyor hem durmuyor hem uyumuyor uyusa bile sadece 20 veya 30 dk uyuyo kalkiyor bazen daha az bile uyudugu oluyor ama boyle hani diş cikarma diycem ama 11 aya kadar hep böyleydi uykusu ben anlamadim ne yapacagimi bilmiyorum gece uykusunda sorun yaşamıyoruz çok şükür ama iste gunduz ne yapicam bilmiyorum gecermi bu ne olur sizde durumlar nasil