Merhabalar bugün 20 bebeğimle göztepe park ına gittik. Oyun oynarken durdu ve anne kaka dedi. Hah dedim şimdi yandık. Bu kadar çocuk olan yerde tuvaletlerin orada vs bakım odası veya alt değiştirme ünitesi vardır herhalde dedim ama yok. (Var da ben mi bulamadım diye düşünüyorum hala) Çevrede cafe restoran olan yer bakındık. Otururuz dedik. Bir tek bakım odalı mado yu bulabildik. Böyle durumlarda sizler ne yapıyorsunuz merak ettim.