Oykuu_bebekk Esokya al benden de o kadar aslında çok iyidi gündüz uyuyordu aralıklı gece uyanmadan uyuyordu ama bugün tam 4 aylık olduk 2 gündür uyku düzenimiz alt üst oldu 🙄🙄😪
Haribo42 Esokya benim problemim cocugumun gece uykusuna 2 den once gecmemesi :( hic bi sekilde 1 den 2 den once uyutamiyorum :(
Esokya Oykuu_bebekk bizimde uykumuz çok iyidi dört aya girdik mahvoldum ayakta kucakta salıyorum fayda olmuyor
irem_alya_srtsn7 Nedir bu 4 ay arkadaş. Uyumak bilmiyor. Sebepsiz ağlıyor. Bizde 1 haftadır durumlar böyle. Ne yapacaksak