Tgce16 Merhaba , bebeğimi banyo yaptırdıktan sonra vücudu kızarıyor bugün daha çok oldu ve artmaya başladı. Aynı durumu yaşayan var mı ? Görsel ekleyeceğim
doruknaz Tgce16 37 derece suyla farlı bir şampuanla yıkayın . düzelme varmı bakın. mustela stelopia alerji için onu deneyin birde isterseniz. her şampuan her bebeğe iyi gelmiyor.
Zhraagk Musluk suyuylamı yıkıyorsunuz hazır sumu ? Birde sıcaklığını iyi ayarlamak lazım ve şampuan ne kullanıyosunuz alerji yapıyo olabilirmi?
Tgce16 Zhraagk kaynatıyoruz suyu , şampuanı da doktor verdi Linola diye birşey alerji yapmasın diye çünkü ilk zamanlar cildi kızarıyordu ..
Tgce16 NeclaDefne 38-39 derece , kaynatıyoruz suyu , şampuanı da doktor verdi Linola diye birşey alerji yapmasın diye çünkü ilk zamanlar cildi kızarıyordu ..
Bernaebu Tgce16 38.39 derece su sicakligi bana fazla geldi yoksa ben mi ysnlis yapiyorum ya sakin yanlis anlamayimda ben hep 36.8 36.9 falan yapiyorum dirsegimle de bakiyorum gayet iyi oluyor ama bilemiyorum tabi.
Bernaebu Tgce16 linola yuz kremini bizde kullaniyoruz iyi bir marka aslinda ondan degildir diye dusunuyorum ama
NeclaDefne Tgce16 38-39 çok fazla geldi bana işinize karışmak istemem ama ben 37 de yıkıyorum banyo sıcaklığı ise 25 derece. Benim kızımın da teni çok hassas havlu ile bile kurulayamıyorum hemen kızarıyor.
Tgce16 Bernaebu doruknaz NeclaDefne Misskokulum Muhtemelen problem benim suyun sıcaklığında :( ah kıyamam ben yakıyorum çocuğu herhalde ya ama üşür diye işte acemilik ... Çok teşekkür ederim bundan sonra sıcaklığı o şekilde ayarlayacagim
Misskokulum Tgce16 suyu çok mu sıcak acaba benim bebeğim de ilk zamanlar banyodan sonra vücudu kızarıyordu meğersem su sıcakmış 37 derece olmalı banyo suyu dirseğinle kontrol et eger yakmıyorsa sorun yok
NeclaDefne Tgce16 banyonun sıcaklığı üşütmez bebeğini canım bir de ona dikkat edersen inşallah gecer kızarıklığı ☺️