Kızlar bebeğim 45 gümlük kulaktan ölçen cihazım var braun dün geceden beri 37.5 37.7 ölçtü en yüksek. 37ye düştüğü oldu. Acile götürdüm bu ateş değil diyor doktor bebeğim dünden beri biraz hasta belli kırgınlığı var hiç birsey yapmadı napicam bilmiyorum başına gelen var mı dün üşüttü sanki biraz bugün de mız mız emiyor ama