Kızlar merhaba, henüz 7 günlük bir anneyim. Malesef ki miniğim sarılık olması sebebiyle 3 gün yoğunbakım tedavisi gördü ve bugün kavuştum. Bol bol emzirmeye dikkat ediyorum. Sütüm var çok şükür. Fakat doktorum tekrar sarılığın artmaması için 2 saatte bir tek memede 40-45 dk emmesi gerektiğini söyledi. Benim minik tek meme de 15-20 dk sonra bayılıyor :/ Sütüm az değil, lıkır lıkır içiyor duyuyorum. Fakat doktorum inatla 40-45 dk memede kalsın emsin diyor. Bu süre normal mi acaba? Yeni doğum yapan ya da tecrübeli annelerim sizler bebeğinizi tek meme de 45 dk emzirebiliyor musunuz? Ne yapmam lazım? Tekrar sarılık olsun istemiyorum 😓