Benım ilk doğum sezeryandı ama o ilk 3 gün fecı zorlandım yürüyememe lavaboya gıdmeme aklıma getırmek dahi istemiyorum 30 yaşındayıö oğlum 2,5 yasında şuan bazen 2. ye niyetim oluyor ama sezeryan sancısını düşününce hep geri çekiliyorum bilmiyorum ya bu konuda tecrubenız varmı varsa payşasırsanız sevinirim 🥲☺😍