3 buçuk aylık bebeğim kakasını 4 gündür yapamıyor. Gaz çıkışı oluyor arada ama kaka yok. Son birkaç haftadır bazen 2 günde bir yapıyor. Normalde günde 2-3 defa yapardı ama onlarıda çok zorlanarak yapıyordu hep doğduğundan beri. Kabız diyeceğim hep böyleyiz kakamız bayağa sıvı hep. Günde 2-3 kere mama geri kalan zamanda hep memeyle besliyorum. Masajını, sporunu her gün yapıyorum. Bugün artık mamasına 2 tatlı kaşığı zeytin yağı koydum, poposunun girişini zeytin yağı sürdüm gaz çıkardı yine ama yine olmadı.zaten uykuları hep sıkıntı 2 gündür acıdan kıvranıyor.bu probitotik ve gaz damlalarını önermeyin bizi daha kötü yaptı. Bu saydıklarım dışında başka ne yapabilirim? Bu durum normal mi?