Malesef doğumdan 1-2 gün sonra takmak daha iyi göbek daha bı şekil alacak vaziyette duruyor mesela baglamazsan sarkıyor bağlardan sarkmaz benim ailemde herkes doğumdan hemen sonra karnını bağlardı hepsi hiç doğum yapmamış gibi ama ben acidigi için baglamadim kimseyi de dinlemedim karnım sarktı hep bence doğumdan hemen sonra hadi gevşek şekilde bağlanmalı acitmayacak şekilde iyilestikce azar azar sıkı bağlamak lazım ki göbek çok sarkmasin doğum sonra göbekler çok hassa oluyor dikkat etmek lazım cnm