Kızlar oğlum 10 aylık dün doktor idrar tahlili istedi verdikleri poşetten idrar hep sızıyor ya da poşet birbirine yapışıyor altını açıp bekliyoruz tam ümidi kesip bezi bağlıyorum o ara yapıyor çıldırcam ya en son gece 4 te yaptı eşim hastaneye götürdü 😃 bugün doktor iki test daha istedi emin olmak için siz nasıl yapıyorsunuz yok mu bunun kolay bir yolu