Merve_yilmaz Merhabalar.Benim 4 ay 7 günlük ikizlerimin kilo farkı 550 gr.Bu fark 2 aydan beri aynı.Acaba bu kilo farkı sonradan kapanıyor mu yoksa daha da artar mı?Bu konu hakkında yardımcı olur musunuz?
Masalserin2019 Merve_yilmaz ikiside farklı bebek sonucta ikizler diye aynı kiloda aynı boyda olcak halleri yok deil mi ? Birinin gelişimi daha farklı olabilir biri mesela 10 aylık yürürken diğeri yürümez. Biri konusmaya baslar diğeri baslamaz. Yani asla aynı kiloda olmazlar. Aynı kiloyu bekleme cnm hem nie böle bi beklentiye girdin
Deletedmom277 Merve_yilmaz görümcemin ikizleri var erkek olanı daha şişmandı hala daha şişman 2.5 yaşındalar nerdeyse aralarında 1 kilo var
Doraveduru Merve_yilmaz 300 Gr farkla doğdular 2,5 ayda 150 Gr a düştü 3 ayda 400 Gr çıktı 🙈biraz dengesizlik oldu hatta
Merve_yilmaz Masalserin2019 Beklenti içinde değilim zaten hanımefendi.Bebekler doğarken bile farklı kiloda oluyorlar 80 gr farkla doğdular ve beslenmeleri ilk günden beri hep aynı olduğu için merak ettim 550 gr a çıkınca.Etrafımda da ikiz üçüz olmadığı için burdan sormak istedim her ikizlerde kilo farkı gittikçe açılıyor mu diye.Siz niye böyle celallendiniz.Varsa ikizleriniz kilo farkını söylersiniz bana da bilgi olur ve daha iyi yardımcı olmuş olursunuz.
Masalserin2019 Merve_yilmaz siz iyimisiniz ? Ben size gayet düzgün yorum yaptım hanımefendi kendinize gelin. Her bebeğin farklı oldugnu kilosunn boyunun hatta konusmasının bile farklı olabileceği söledim size. Bişi mi oldu da takıldınız sorun ettiniz dedim. Sizin bu fevri tavrınızda neyin nesi ? Yorum yapmayada gelmio
Caniminucleri Merve_yilmaz benim de üçüzlerim tek yumurta olanlar neredeyse aynı kiloda ama diğer ayrı olan aralarında 1 kilo fark var ve daha düzeltilmiş 1 aylıklar. İkizlerim enfeksiyon geçirdi yoğun bakımda karaciğerleri rahatsız. O yüzden muhtemelen diğeri gibi kilo alamadılar. Ama zamanla toparlarlar. 1 yaşına kadar ikisi de eşit olur muhtemelen sizde üzülmeyin. Ve saçma yorumlara takılmayın. Her bebeğin gelişimi kendine özel. 🥰
Merve_yilmaz Doraveduru Teşekkür ederim cevabınız için.Sizde düşme de olmuş.Bende de gittikçe artıyor sanki fark 🙈
Doraveduru Merve_yilmaz muhtemelen bende de fark artacak bundan sonra çünkü küçük çok hareketli çok enerji harcıyor
Merve_yilmaz Doraveduru Hep biri daha enerjik sanırım.Ana yüreği işte kıyamıyorum fark artsın istemiyorum 😁
Doraveduru Merve_yilmaz bende aynı ama elimizde olan bir şey değil 😂bir de görenlerin bu küçük kalmış az yemiş bu zayıf lafına sinir oluyorum 🙈aman sağlıklı olsunlar da
Doraveduru Merve_yilmaz mesela benim büyük olan fazla yiyordu iyi kilo da alıyordu 50 gün sarılık geçmedi
Merve_yilmaz Doraveduru Evet çevrenin böyle bir tepkisi var malesef.Sanki bilerek birine yedirmiyormuşuz gibi🙄Yemesi iyi olduğu halde mi sarılığı o kadar uzun sürdü?
Merve_yilmaz Masalserin2019 Sizin ikizlerinizin kilosu ne kadar peki ben buna cevap alsam daha iyi olmaz mı ?
Nekwam Merve_yilmaz benim ikiz yegenlerim var premature doğduklarında kiz 2 kilo erkek 1600 dogdu ve zamnla arttı kilo aralari zaten ikizleede hep biri daha uzun oteki daha kisa olur canim bu tarz farklılıklar gayet normal. Allah baska keder vermesin 🤗
Masalserin2019 Merve_yilmaz bnm ikizlerim yok bn size ikizim mi var dedim ? Bir öğretmen olarak her cocugun farklı gelişimi oldugunu söledim
Merve_yilmaz Masalserin2019 İkiziniz yoksa ne gerek duydunuz cevap vermeye.Bilgisi olan ve başlıkta yazanla ilgisi olan cevap veriyor zaten.Bir öğretmen olarak ikiz annelerine ve yakınlarına danışmak için postu açtım😉