38+4üm bugün kontrolüm vardı doktor bir sorun görmedi normal beklediği için günü beklicez dedi son 10 gün kaldı zaten ama ilk doğumda o 15 saat sancı suyumu en başında patlatmalari kuru kuru doğum oldu az kalsın sezaryene alıyordu yaptıkları davranışlar hepsi dün gibi aklımda dikişlerim özen göstermedi baştaki ebe zaten aşırı gıcıktı, bir ay dikişlerim yüzünden oturamadım ben doğumda öyle zorladilar ki çarşafın bir ucunu yatağa başladılar karnımın üzerinden geçirip diğer ucunada baskı yaptılar kaburgalarım öyle zorlanmış ki sonradan çıktı acısı aylarca tek başıma yataktan kalkamadım eşim sırtımdan itip kaldırdı Allah biliyor ya sezaryen geçiyor içimden biliyorum daha zor onu bir ay bunu yıllarca acısını çekersin diyen olucaktir😮💨