Uykusuz-annee
Bunlar zaten belediyelerin göreviydi, hiçbir belediye düzgün önlem alamadı. Kısırlaştırma için toplamaya kalksalar ittaparlar müsade etmez, belediye ekiplerini taşlamaya devam ederler.
Olan bize olacak yine. Doğru düzgün mahallede gezemiyoruz ya bıktım artık