Merhaba
Kbr-a merhaba 33 aylik kizm var nisan ayinda aniden vucudunda kzariklik oldu acile gittik alerji dediler igne yaptilar gecmedi alerji doktoruna gitttik onda alerjik ürtiker dedi tam on gun surdu ama butun viicit kirmizi kabardi. Uygulanan tedavi ile on gun sonunda gecmisti. Simdi bu cuma akdami tekrar birden bire kabardi tum vucut yine acillik olduk ogne yapildi .bugun yije alerji dktoruna gitttik kan deherleri idrar tahlili herseyi nornal ama coxuk kirpkirmiiz heryerine urtiker . Siz naptiniz acaba nasil ilerlediniz. Asiri canim sıkkın kizimin herseyi kabarik suan sadece doktor zrtec versi aksamlari iccek ama azalacagi uere 4 gundur daha da artiyor vucudnun her yerini sardi. Kreşe gidiyor. Ne tetikledi kafayi yicem