milav aylizinannesiiii başlıktaki modeli kullanıyorum ben kol bacak ve koltuk altı için düzenli kullanımda işe yarıyor arada yine atış yapmanız gerekebilir tabi
Soldansoldangeliyorlar aylizinannesiiii bende almayı düşünüyorum. Philips mi braun mu karar veremedim kullanan varsa bende burda bekliyorum 😊
aylizinannesiiii papatya09_ phlips yerine bunu önermiş herkes YouTube da bende merak ettim kullanan var mı diye
milav aylizinannesiiii başlangıçta bir ay bıyunca haftada bir sonra ayda bir zaten azaldıkça siz kendinize göre atış yapardınız
MasaLiyam Soldansoldangeliyorlar Braun kullanıyorum hep jilet kullanan ben şuan kollarım koltuk altım bitti kızlar diğer yerlere pek yapamıyorum yaptığım gibi sonuç gördüm çok memnunum