Hadianne aynı sizin gibi düşünüyordum acaba çok da bir sıkıntım var neden böyle yapıyor falan diyordum ama sonra ben doktora götürdüm doktor dedi ki gayet dedi akıllı bebek dedi her şeyi iyi dedi Biz bu hareketleri takmıyoruz eğer ki bir sıkıntı olursa o zaman takıyoruz dedi bir sıkıntı yok gayet iyi dedi Çok takmayın çocukların yaptığı hareketleri dedi Ben de takmamaya karar verdim takmadığımdan beri yapmiyor yani