arifesnlv Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu neyle korunmalıyım sizler nasıl korundunuz tekrar hamile kalmamak için lütfen bi yazın
12345678fatma arifesnlv ben şimdi gittim sipral takicaktim 3 ay oldu doğum yapalı adetliyim ama takmadı sipral bakti ve takmadı rahmin hala yara takamam dedi taktırmadi 1 ay sonra m tekrar gel dedi hatta prezervatif verdi 12 tane
12345678fatma arifesnlv yani suan biz prezervatif le korunuyoruz sipral takicaktim doktor bakti yara için hala dedi takmadi
nur2135 arifesnlv ben hap kullanıyorum eşim de prezervatif kullanıyor prezervatif kullandığı halde.gene geri çekiliyor 3lu kombo 😂😂
arifesnlv 12345678fatma 12345678fatma 6 ay sonra takıyor bağzı doktorlar rahim 6 ayda anca eski halini alıyormuş öyle duymuştum ne yapacağım bilmiyorum adet olmadım da iğne mi hap mı kullansam 🤷🏼♀️
12345678fatma arifesnlv vala etrafimdaki iğne ve hap kulanan insanlar asla asla önermiyor oyuzden ben kulanmicam onlari sipral istedim doktor rahmin hala yara dedi takmadı bakti prezervatif le korunucam mecbur
12345678fatma sdtnrsvn hic bilmiyorum ama takiyolar kadın doğumdan benim gittiğim yer sağlık hayat merkezi diye bi yerdi bakti altan muayneyle ama takmam rahmin yara 1 ay sonra gel dedi bana
eyvz arifesnlv yasmin adli doğum kontrol hapı kullanıyorum ve prezervatif de kullanmasını istiyorum eşimden.