Doga_sever Merhaba. Bilgisi olanlar cevapsiz gecmezse cok sevinirimm . Anaokullarinin kayit ucretleri nedir ? -devlet ozel farketmez- saha arastirmasi yapiyorumda :)
Elifssu Doga_sever 3 yasında kızım dönem bitiyor diye 5bine gidiyor suan devlet okulu ise 650tl istiyor
Alya-Sena Doga_sever eltim oglunu devlet anaokuluna gonderiyor aylik 2.500 beslenme de kendileri evden hazirliyor.
Laden Doga_sever devlette 500 lira bağış isteyip öyle kayıt yapmışlardı. Bu yıl nedir hiç bilmiyorum. Aylık 300 liraydı ama yemeksiz bizimki. Yemekli olan yerler 600 diye duymuştum
Guneskiz48 Doga_sever fethiye de yaşıyorum 4 ve 3 yaş iki kızımı gelecek sene içim 330 bine kaydettirdim ikisini pesin ödedik erken kayıt fiyatı kuzenim anyalyada istek okullarına kaydetti anaokulu için 320 bine tek çocuk
Doga_sever Aslinda yasal olmayan bir talep , ancak cocuklarimizin egitim standartlari yukselsin diye veriyoruz
Doga_sever papatya09_ nasil yani hangi konuda bilgi istediniz yardimci olabilecegim bir seyse cevaplayayim
Elifssu Doga_sever Evet aylık ve özel 🤗ama bulundugumuz yer kücük oldugu için fiyatı fazla bulanlar var