TSB34 Çok iyi anlıyorum, bazı dönemler çok fena oluyor. Bende kendimi camdan atmak istiyordum bir ara, sürekli mızmız ağlıyor falan. Ama sabret geçecek, kendi kendini oyaladığı dönemler gelcek. Şuan 20 aylık, sabah kendş kalkıp içeri gidiyor babasını alıyor oynuyolar falan 🥲