Kızımın tek Bi ayağı içe basma sorunuyla 6 ay önce hastaneye getirmiştim baltalimanı doktoru eğer geçmezse alçı dedi
Bugünde kontrol vardı başka Bi doktor vardı
İki ayağında sorun olduğunu daha küçük olduğu için 6 7 yaşında anca düzeleceğini söyledi
Bende düşüyor hocam ona ne yapabiliriz dedim
Çünkü kızım evin içinde bile düşen çocuk.
Ayağında sorun olduğu için
Doktora düşer yapcak bişey yok dedi
Ama alçı demişlerdi dediğimde ameliyat olur büyüyünce geçmezse dedi
Ya kızım düşüp bacağı iyice kötü olursa diye kendi kendimi yiyorum..
Bu durum başına gelen varmı?
Ne yapmam lazım