Kızım 35 günlük, 3 gündür gündüz uykuları o kadar az ki elde sallayarak uyutuyoruz aglayarak daliyor 15 dk falan uyuyo hooop ağlamalar… Uykusuzluktan daha da çılgına dönüp ağlama dozunu artırıyor.
Ki araştırdgim kadarıyla en kolay atak haftası buymuş 😅😅
Tecrübeli anneler neler yaptınız bu dönemde?