Badeseyma Kızlar 7haftalik hamileyim 2yasinda kızımı yarım saaaten az kucağımda taşıdım eve geldim belim ağrıyordu biraz uyudum kalktım kahverengi leke ve belim ağrıyor batıyor bu ne zorladigim için mi
Linaduygu Badeseyma acile direk şimdi gidebilirsen seni bekletmeden hemen kadın doğuma yönlendirirler ultrason ile de muayeneni olursun aynısı yaşandı🙋🏼♀️ bekletmiyorlar acil kısmında hemen alıyorlar gebe olduğun için