Meleklerim1628 Anneler belki bu durumu yaşayan vardır benim hastalığım biteli 2 gün oldu ama karın kasık ağrısı yaşıyorum normalde hiç böyle ağrı yaşamazdım sanki tkrar adet olacakmışım gibi ağrı oluyor
papatya0909 Meleklerim1628 merhaba benimde adetm bitti ama 10gundr nerdeyse adet yeniden olcakmısm gbi anlamsız ve cok agrı bar aynı adet agrısı gbi kasıkta sizin gecti mi acaba . Ne acayip bisey gunlerdir
ElisaMom_ Meleklerim1628 ablacım usuttugumuzu çok fazla anlayamayız malum biz kadınlar temizlik vs yaparken suya gireriz faln,bundan kaynaklı ağrın olabilir dedim ha eğer çok şiddetli oluyor ağrılarım dersen doktora veya sağlık ocagiyla görüşebilirsin
Meleklerim1628 ElisaMom_ doğru diyosun abla biz kadınlar işten güçten fırsat bulamıyoruz ki nasıl hastalandığımızı anlayalım teşekkür ederim yinede bilgi için
Meleklerim1628 papatya0909 halen ağrılarım devam ediyor ama dün doktra gititm ultrason da gebelik çıkmadı kanda da yoktu 15 gün sonra tekrarlacam testi
papatya0909 Meleklerim1628 Ben de ondan korkuyorum gebelik falan çıkarsa diye çünkü ilk hamileliğimde böyle olmuştu bir de bazen sarı ya da yeşil gibi akıntı geliyor ara ara