ElisaMom_ Kızlar ertesi gün hapı kullandım,15 gün erken regl oldum,ve bugün tam 13. Gün oldu ama reglim asla bitmiyor bu normal mi,başına gelen varmı
ElisaMom_ Linaduygu gittim normal dedi,hormonlar değişebilir dedi ama bu kadar uzaması canımı sıktı,ve midem bulanıyor artık
Linaduygu ElisaMom_ başka doktora da danış nasıl normalmiş senin normalin uzun süreli regl olsa anlarım ama 3 5 gün süren reglin varken bu kadar uzaması anormal yani.
ElisaMom_ Linaduygu işte normalde en fazla 4 gün süren reglim iki hafta oldu,yarın başka bı doktora daha sorayım.tesekkurler 🌻