use1234 Sizce yaptırılmalı mı yaptıran var mı? Eczaneden alınıp hastanede mi yapılıyor ve ücreti ne kadar aydınlatabilir misiniz benii 😂
sumeyyeasellina use1234 ben ilk oğlumda yaptırmamıştım şöyle böyle zararlı diye duymuştum yok rota aşısı yaptıranlarda hastalığa yakalanıyor vs diye şükür oğlumda bi sorun yaşamadım ama çevremde rotavirüsüne yakalanan aşısız bebekleri duydukça günlerce hastanelerde kaldılar şimdi Kızım var 3 ayında çağırdı doktorum yaptıracağım hepsini
TeomaninAnnesi use1234 biz 2 ay önce ozelde 1700e yaptirdik. Bence yaptirin sonradan pisman olmaktansa. Cunku yakinimizin cocugu yakalandı viruse ve mahvoldular. Hatta pazartesi 2.doz olacagiz muhtemelen fiyat artmıştır
asennaa Ben önümüzdeki ay yaptıracağım, eczaneden alıp sağlık ocağında yaptıracağım, fiyatını bilmiyorum. Haziranın 27sine kadar süremiz var yaptırmak için
gamze150 Ben geçen ay yaptırdım eczaneden aldım buz aküsü ile veriliyor soğuk kalmalı doktorumuz yaptı 1700 tlydi aşı
misskokulummm use1234 1800 civarı idi iki dozu da yaptırdım bence mutlaka yaptırın çok önemli olduğunu düşünüyorum bütün aşıların bunu kendiniz eczaneden alıp yapabilirsiniz damla şeklinde olduğu için içiriyorsunuz sadece ekstra muayene parası vermemiş olursunuz