Selam anneler bi problemim var. Bebeyim 7 aylık çeşid çeşid çorbalaram yapıyorum ama bebişim yemiyo bugun dedim bir blendr yapayım denemekden ne çıkarki… Ve yedii bir kaseyi bitirdi. Asla alışmış deyil başladığımdan bu yana ek gıdaya hep pütürlü verdim yada omleti falan eline verdim çiynemeyi becersin diye. Benim bebeyim gibi olan varmı? Çokmu zararı olur çorbayı böyle yese aynı zamandada bi şeyleri yapıp eline versemde böyle dengeleye bilirmiyim?