tunahansmom Kızlar selamlar bebeğim 1 aylık oldu ve doktor gazı için bu damlayı önerdi bizde dün aldık bugün bir internetten yorumlarına bakıyım dedim herkes pişman olmuş kullandığına sizler kullandınız mı bebişlerinize yardımcı olursanız çok sevinirim ona göre kullanıp kullanmayacağım bende 🙏🏻🌸
aleynax tunahansmom bend eilk zamanlar damla kullandım faydası oluyor ama şurubu daha etkili bebekten bebeğe değişir tabi
elif006 tunahansmom ılk çocuğumda 3 ay kullanmıştım gaz sancısı azalmıştı uyuyordu ıkızlerım oldu almak ıstedım memnun kalmıştım ama doktorum prematüre bebekler oldugu ıcın onermedı Metsıl kullanmamı soledı bebegınız normal zamanda doğduysa çok güzel ılac kullanın duzenlı faydasını goreceksınız ınsallah fayda görmezseniz denıye yanıla sıze yarayan gaz ılacını bulursunuz
Begm_i tunahansmom biz kullandık 3 şişe azaltarak bıraktık faydasını gördük. Biogaia ile beraber kullandık 🌸
defnemomm_ tunahansmom yoo öyle bir şey olmadı, tam tersi günlük kakali bez oldu, inşallah işe yarar geçici bir süreç bende yeni yeni atlattım gibi 😊 3 aylık olmak üzere bebeğim, ilk 1 buçuk ay kabus gibi idi oooyuyy
aleynax tunahansmom yok hayır kabız falan olmadı bir ay kullandım ben damlayı sonra şurubunu kullandım üç buçuk aylıkken geçti çok şükür umarım sizinkide hemen geçer 😊
gamzeci Biz aldık bebeğimi daha rahatsiz etti kusma başladı cünkü sürekli ıkınma hissi verdı anında kestik verdiğim gün sürekli ıkındı
hilalomerr Begm_i bende şu an Nbl damla kullanıyorum ama hala gaz sancısı var. Nurse harveyse başlayacağım ama ikisi aynı anda kullanılır mı bebeğe bir zararı olur mu
misto Ben ilk ay unuttum şudur budur derken rastgele kullandım. Bir ay süresi var diye sonra bıraktım. Şuan ikinci aydayız bebeğimde bir değişiklik yok bence 😂 Biogaia ya oranla daha masum bence içerisinde zeytinyağı var yazıyor. Biogaia ayçiçeği yağı.
sevalg tunahansmom bende kullanıyorum şuan günde 3 kez. Maflor probiyotik Damla ile birlikte kullanıyoruz. Bende faydasını gördüm, rahatlattı bebisi.
hilalomerr Begm_i biogaia ile kullanmışsınız ya oda probiyotik sanırım o yüzden Nbl ile de kullanılır mı diye düşündüm
Begm_i hilalomerr nbl nin ne olduğunu bilmiyorum, hala gaz sancısı var yazdığınızdan gaz damlası olduğunu düşündüm 🙏 o yüzden iki gaz damlası beraber kullanılmaz yazdım. Biogaia gaz damlası değil bağırsak probiyotiği o yüzden gaz damlası ile beraber kullanabildik